Asiakasymmärrys ja yritysanalyysi

Analyysi ja tutkimus luovat ymmärryksen sekä antavat suunnan brändisi kehitykselle ja perustan strategiatyölle. Me Oddyssä rakennamme yritysanalyysin alhaalta ylöspäin, jotta saamme muodostettua aidon ja kattavan kuvan yrityksesi tilanteesta.

Pyrimme löytämään yrityksesi todelliset vahvuudet ja heikkoudet ihmisiä osallistamalla. Kuuntelemme tarkalla korvalla eri henkilöstöryhmiä aina johtohenkilöistä duunareihin, koska työntekijä on yleensä lähempänä asiakasta kuin toimitusjohtaja.

Kohderyhmäanalyysillä hankimme suodattamatonta palautetta suoraan nykyiseltä tai potentiaaliselta asiakkaaltasi. Selvitämme, millaisena hän näkee tuotteesi tai palvelusi, mitä parannettavaa siinä hänen mielestään on ja mitä muita vaihtoehtoja asiakas on valmis harkitsemaan tyydyttääkseen tarpeensa.

Yritysanalyysin
palvelut

  • Laadullinen tutkimus
  • Määrällinen tutkimus
  • Haastattelut
  • Työpajat
  • Kyselytutkimukset
  • Data-analytiikka

 

Katso kaikki palvelumme

Haluatko kasvattaa bisnestäsi?
Niin mekin.
Ota yhteyttä.

Ilmoita meille aika, paikka ja varustus niin tulemme paikalle. Kartoitetaan tilanteesi yhdessä, jonka jälkeen kerromme sinulle avoimesti, miten olemme haasteesi kuulleet ja mitä ehdotamme sen ratkaisemiseksi. Se ei sido sinua mihinkään ja on täysin ilmainen.

Jos tiedät mitä jo tarvitset, saat tarjouksemme työstä tämän lomakkeen kautta.