Oddy Inc. Zine

Viimeisimmät julkaisut

Korona, käyttäytyminen ja kulutus 

Miten koronatilanne vaikuttaa kuluttajien käyttäytymiseen ja medioiden käyttöön? Tapahtumat on peruttu, liikkumista rajoitetaan, yritykset kamppailevat. Etätöitä, kotikoulua, vessapaperin hamstrausta. Korona on muuttanut ihmisten kuluttamista ja käyttäytymistä sekä suhtautumista elämän perusasioihin.


Lue lisää ›

Kotona kotimaista -hanke

Vappu Pimiä, Jaana Pelkonen, Janni Hussi, HP Parviainen, Pippa Laukka sekä joukko muita suomalaisia eturivin henkilöitä ovat päättäneet kantaa kortensa kekoon suomalaisten pienten käsityöläisyritysten puolesta.


Lue lisää ›

Maslow ei tainnut arvata tätä

Katastrofivaroituksen äärellä meistä aika moni taisi kiirehtiä tarkastelemaan Maslow’n tarverhierarkian alempien portaiden kuntoa. Saanko turvattua omat fysiologiset tarpeet ja – näköjään sitäkin tärkeämpänä – saanko pyyhittyä tarpeideni jäljet? 


Lue lisää ›

Markkinointi koronakeväänä 2020

Hetki sitten markkinoinnin strategiapahvit lensivät kaikilta nurkkaan – ainakin joksikin aikaa. Siksi halusimme mahdollisimman nopeasti kasata yhteen muutamia tapoja lähestyä liiketoiminnan haasteita sekä miten markkinointi voisi niissä auttaa. 


Lue lisää ›

Kalsarit jalkaan ja töihin!

Yli kymmenen vuotta sitten puhuttiin, että yritykset digitalisoivat kaupankäyntiä ja kulutustottumuksia. Sitten tajuttiin, että asiakkaathan niitä oikeasti digitalisoivat – yritykset vain yrittävät pysyä perässä. Vaan tuskin kukaan arvasi, että lopulta pieni virus tekee sen oikeasti.


Lue lisää ›

Lähimmäisenrakkaus joulun tuopi

On taas se aika vuodesta, kun monenmoiset ajatukset täyttävät mielen. Mistä aikaa hoitaa kaikki joulun tehtävät, mitä kukakin haluaa lahjaksi, kinkku pakastettuna vai valmiiksi sulatettuna?


Lue lisää ›

Tuotteen ja brändin sopusointuja

24 vuotta sitten ilmestyi Andy McCoyn levy Building on Tradition. Levy sai varsin hyvän vastaanoton, joskin mistään Hanoi Rocksin kaltaisesta ilmiöstä saati huomiosta ei voida puhua.


Lue lisää ›

Lue lisää ›

Lue lisää ›

Paremman virran puolesta – Alva

Jyväskylän Energia muutti lokakuussa nimensä Alvaksi ja uudisti samalla brändinsä sekä verkkosivustonsa. Olimme mukana muutoksessa.


Lue lisää ›